ماه عسلی

طبقه بندی موضوعی

خوزستان خاکی

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۲:۳۵ ب.ظ


ریزگردها به صورت مقطعی در۲۲بهمن وجود دارند/زندگی عادی مردم مختل شده است/تجمع مردم مقابل استانداری خوزستان؛ «مسئول بی‌ غیرت استعفا استعفا»


مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت : ریزگردها به صورت مقطعی در ۲۲ بهمن وجود دارند .

به گزارش روناش ، کوروش بهادری در گفتگو با نسیم ، گفت: از ظهر فردا انتظار بارش‌های گسترده را تا پایان پنجشنبه داریم . هم‌اکنون در استان با گرد و خاک روبرو هستیم و وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت از راه می‌رسد .


گفتنی است ، پدیده گرد و غبار در دو هفته گذشته بیشتر مناطق خوزستان را در برگرفته و سبب تعطیلی اداره‌ها و مدارس و لغو بسیاری از برنامه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های اداری شده است. هم‌اکنون، وزش باد شدید توام با گرد و غبار در اهواز، زندگی عادی مردم را مختل کرده است.


گروهی از مردم اهواز در اعتراض به ریزگردها مقابل استانداری و فرمانداری تجمع کردند .

به گزارش روناش و به نقل از نسیم ، جمعیت تجمع‌کننده با سردادن شعارهایی به عملکرد مسئولین در برخورد با پدیده گرد و غبار انتقاد کردند‬ .

از شعار تجمع‌کنندگان می‌توان به “مسئول بی‌غیرت استعفا استعفا”، “مسئول بی‌کفایت خجالت خجالت” و “ما شیر نمی‌خواهیم هوای پاک می‌خواهیم” اشاره کرد.


شنیده ها حاکیست که امروز و هنگام تجمع مردم ، بین آنان قصد توزیع شیر را داشته اند !

منبع : روناش

نظرات  (۲)

گاهی نه همیشه 
همیشه هر وقت هر ساعت 
وبتون عالیه
پاسخ:
مچکرم دوست خوبم . ممنون میشم اگه وبم ایرادی داره بگی تا رفعش کنم .

هرچه بگندد نمکش میزنند
وای به روزی که بگندد نمک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی